Płacąc kartą klient wydaje więcej

Autor: portalspozywczy.pl 26 lutego 2009 12:49

Płacąc kartą klient wydaje więcej

O współpracy banków i sieci handlowych mówi Remigiusz Kaszubski, dyrektor Zespołu ds. Systemu Płatniczego i Bankowości Elektronicznej w Związku Banków Polskich.

Współpraca detalistów i banków to przede wszystkim możliwość, znacznego zwiększenia obrotów dzięki synergii - banki zyskują nowych klientów, zaś sieci, oferując bardziej kompletną usługę, mogą przyciągnąć większą liczbę konsumentów.

Klient, płacąc kartą, dokonuje zawsze zakupów o większej wartości, niż płacąc gotówką, a jeśli nie stać go na wybrany towar, zawsze może wziąć w sklepie kredyt.

W najbliższych latach można się spodziewać dynamicznego rozwoju kart cobrandowych. Chodzi o to, że sieci handlowe przekonały się, iż wydawanie własnych kart płatniczych jest dla nich za trudne, bo wymaga odpowiedniej infrastruktury i know how, a taką wiedzę i możliwości mają banki. Sieci handlowe odeszły więc od kart własnych na rzecz wydawanych przez banki wspomnianych kart cobrandowych, które można wykorzystywać w programach lojalnościowych i promocjach sieci handlowych.

Bardzo intensywnie będą się rozwijać oferty kredytów detalicznych w sieciach handlowych. Dynamicznie rozwijać się będą płatności w internecie (e-przelew, karta płatnicza) - wraz z rozwojem handlu internetowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane