Terminale podnoszą obroty sklepów

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 8 lipca 2009 09:23

Terminale podnoszą obroty sklepów

Do nowych technologii płatniczych i poszerzania zakresu usług dodatkowych realizowanych za pomocą terminali przekonuje się coraz większa grupa handlowców, gdyż przekłada się to na wymierne korzyści.


- Jak dowodzą rynkowe badania, posiadanie w sklepie czy kiosku terminala umożliwiającego akceptację karty płatniczej skutkuje wzrostem obrotów - nawet dwukrotnie wzrasta średnia wartość zakupu, znacząco skraca się też średni czas transakcji (z 33,7 sekundy przy użyciu gotówki, do 26,7 sekundy przy użyciu karty), a to ma przełożenie na zadowolenie i lojalność klientów i oczywiście podnosi prestiż punktu sprzedaży. Oferowany przez nas terminal dwufunkcyjny, umożliwiający jednocześnie sprzedaż prepaidów, w porównaniu z dwoma osobnymi terminalami realizującymi te funkcje umożliwia handlowcom oszczędność materiałów eksploatacyjnych i miejsca - mówi Witold Maksymowicz, menadżer ds. ekipy handlowej w Kolporter Service.

- Oferowane przez nas obecnie stawki abonamentowe dla terminali dwufunkcyjnych wynoszą: dla urządzeń analogowych - od 40 do 60 zł netto, dla terminali wyposażonych w łącze GPRS - od 60 do 80 zł netto (wysokość stawki zależy od branży i lokalizacji). Czas oczekiwania na terminal wynosi około 1 miesiąca - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • PUNK 2009-07-09 13:08:58

    ABSOLUTNIE NIE ZGADZAM SIE Z TYM. PIENIADZE KTORE PLACI SIE ZA OBSLUGE SA ZA WYSOKIE SKLEPIKARZE TRACA SPORO-NIE ZYSKAJA JESTEM TEGO PRZYKLADEM UWAZAJCIE.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.