Środa, 1 października 2014 r.
Jesteś tutaj:   Wiadomości
www.dlahandlu.pl  |  18-03-2014, 09:23
JMP: Nie planujemy dalszego rozwoju konceptu Towaroteka
Fot. MMR Przyczepy Reklamowe Fot. MMR Przyczepy Reklamowe
Placówki pod szyldem Towaroteka nie stanowią odrębnej sieci sklepów rozwijanej w ramach struktury Jeronimo Martins Polska. Obecnie w Polsce funkcjonują trzy tego typu placówki - w Ostrołęce, Gdyni i Gdańsku. Nie planujemy dalszego rozwoju tego konceptu jako niezależnych sklepów - poinformowało Jeronimo Martins Polska.
Są to rozwiązania, które stosujemy już od 2008 r., korzystające z koncepcji outletu i uruchamiane w okresie, w którym dysponujemy jeszcze prawem do nieruchomości - na przykład po zamknięciu lub przeniesieniu sklepu sieci Biedronka, który mieścił się wcześniej w ww. nieruchomości. W tym przypadku powierzchnia handlowa, pozostająca w naszej dyspozycji, służy zagospodarowaniu produktów przemysłowych (tzw. non-food), które pozostają po zakończeniu ofert specjalnych. Czasem takie artykuły są oferowane np. w ramach specjalnych namiotów przy sklepach, a tam, gdzie mamy taką możliwość - wykorzystujemy we wspomniany sposób nieruchomość do momentu, kiedy umowa, dająca nam prawo do dysponowania powierzchnią, dobiega końca. Tym samym rozwiązania pt. Towaroteka są dodatkowym sposobem na wykorzystanie powierzchni sprzedażowej i jednocześnie okazją, by zaoferować naszym klientom ofertę wybranych produktów przemysłowych - czytamy w oświadczeniu Jeronimo Martins Polska.

 

 

 

POLECAMY W SERWISACH