PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Handlowcy nie zgłaszają problemów z przeterminowaną żywnością

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 14 kwietnia 2009 08:59

Handlowcy nie zgłaszają problemów z przeterminowaną żywnością

Właściciele niewielkich sieci sklepów deklarują, że nie mają problemów z przeterminowaną żywnością.

- Przy obrotach jakie osiągamy w naszych sklepach problem przeterminowanych produktów nie istnieje. Statystycznie w okresie od 9 do 14 dni następuje całkowita rotacja towaru na półkach - informuje Wojciech Śliwa, prezes sieci Paleo. - Lepiej mniej zamówić i zaproponować klientowi zamiennik albo przeprosić, że czegoś nie ma niż handlować wątpliwymi jakościowo towarami - podkreśla Śliwa.


Podobnie sytuacja wygląda w Delikatesach K&M w Wesołej. - Produkty których nie udaje się sprzedać, to w sumie ułamek procenta sprzedawanego przez nas towaru - mówi Zdzisława Kalinowska, właścicielka firmy - Staramy się zamawiać odpowiednią ilość produktów i kontrolować to co znajduje się na półkach, aby nie było tam artykułów z przekroczonym terminem ważności - zaznacza.


Brak przeterminowanych produktów oznacza, że sklepy nie muszą wydawać pieniędzy na ich utylizację. - Nie mam towarów, które trzeba by utylizować; owszem są okrawki, okruszki, ścinki - ale to są towary handlowe które można przecenić i sprzedać - mówi Wojciech Śliwa. - Zdarza się mam pomagać naszym partnerom handlowym, którzy topią się w jakimś towarze. Wtedy znacznie przeceniamy towar informują jednocześnie o jego terminie przydatności. Niska cena jest wówczas zachętą, dla której przeciwwagę stanowi rzetelna informacja.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane