Bistro express, okrągłe ceny - Carrefour rozwija minikoncepty w sklepach przystacyjnych

Autor: dlahandlu.pl 25 marca 2019 09:37

Bistro express, okrągłe ceny - Carrefour rozwija minikoncepty w sklepach przystacyjnych Fot. materiały prasowe Carrefour

Po kilkuletniej współpracy, Carrefour Polska wraz z firmą AMIC podjął decyzję o niekontynuowaniu dalszej współpracy. Firma AMIC, która przejęła sieć stacji paliw Lukoil, zdecydowała się na rebranding swoich stacji, a co za tym idzie na wypróbowanie własnego konceptu sklepów. - Widząc ogromny potencjał tego modelu na polskim rynku oraz otrzymując liczne zapytania, w 2018 r. wprowadziliśmy nowy model sklepu franczyzowego – Carrefour Express Convenience dla właścicieli stacji paliw. Obecnie działa już ponad 30 nowych sklepów otwartych we współpracy z 6 operatorami stacji paliw - poinformowało redakcję dlahandlu.pl biuro prasowe Carrefoura.

Jak podała sieć, koncept ten okazał się dużym sukcesem i będzie dalej rozwijany we współpracy z różnymi operatorami – zarówno z właścicielami pojedynczych stacji, jak i w ramach funkcjonujących na rynku polskim sieci stacji benzynowych.

Odpowiadając na stale zmieniające się oczekiwania konsumentów i partnerów franczyzowych, Carrefour wdraża atrakcyjne, przyciągające klientów innowacyjne rozwiązania.

– Chcemy, aby klienci w naszych sklepach mogli nie tylko zrobić zakupy, ale też zjeść ciepły posiłek, napić się smacznej kawy czy odebrać większe zakupy zrobione przez Internet. Dlatego w naszych konceptach franczyzowych, wprowadzamy szereg innowacji, tzw. minikonceptów. Są to m.in.

- bistro express – korner bistro, w którym klient może kupić ciepłe przekąski,

- okrągłe ceny – specjalnie przygotowane niewielkie zestawy produktów świeżych (wędlin, serów, owoców) na jeden posiłek, np. śniadanie czy lunch, w „okrągłych” cenach kilku złotych (np. 2zł, 3zł, 4zł);

- food to go – specjalna strefa z daniami gotowymi,

- zdrowa półka – oferta najczęściej kupowanych produktów bio, bezglutenowych, bez laktozy, dietetycznych, bez cukru;

- piwa regionalne – dedykowana półka z asortymentów lokalnych browarów;

- podgrzej na miejscu oraz umyj na miejscu – proste usługi dla klientów, np. gdzie klient może podgrzać kupione w sklepie produkty lub poprosić o umycie kupionych w sklepie owoców.

Szeroką gamę naszych produktów dostarczamy z naszych magazynów centralnych ale również za pośrednictwem dostawców bezpośrednich, którzy gwarantują najwyższą jakość oraz świeżość tego typu asortymentu - informuje nas detalista.



Zdaniem Carrefoura, zakupy na stacjach paliw są wygodne, a ich oferta coraz lepiej dopracowana. Sklepy te są dobrą alternatywą dla małych sklepów osiedlowych, oraz miejscem, gdzie można zrobić szybkie zakupy niezależnie od pory i dnia tygodnia, szczególnie w kontekście aktualnie obowiązujących przepisów prawnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Gregor 2019-04-01 14:59:08

    No i dobrze, te carrefoury przy stacji były strasznie zaniedbane, aż strach było coś tam kupować. I brawo za politykę okrągłych cen. Umówmy się, stosowanie końcówek z 9 to oszustwo dla psychiki klienta.

  • Mariusz 2019-03-25 21:40:19

    Dla mnie najważniejsza jest jakość paliwa i jego cena. Kolejna rzecz to sprawna obsługa. Żyjemy w biegu więc przydaje sie czasami możliwość kupienia dobrej kawy, kanapki i zrobienie szybkich mini zakupów na stacji.

  • alan 2019-03-25 15:16:45

    Duży plusik za te okrągłe ceny - zawsze denerwowało mnie to rozdrabnianie się na grosze i stostowanie psychologicznych tricków z niepełną ceną co do grosza. Same zaś stacje wydają się schludne, to duże udogodnienie estetyczne.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7839
Ilość aktualnych ofert: 491119

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.