AliExpress rozpycha się na polskim rynku

Autor: dlahandlu.pl 27 marca 2019 14:09

AliExpress, globalna internetowa platforma zakupowa, będąca częścią Alibaba Group, ogłosiła start 9. „Wyprzedaży Jubileuszowej” w Polsce we współpracy z lokalnymi partnerami. W imieniu firmy komunikaty wysyła agencja Hill+Knowlton Strategies, która pracuje także m.in. dla Netto Polska.

Promocja jest zwieńczeniem działań AliExpress w Polsce w tym miesiącu, które rozpoczęła wyprzedaż w ramach współpracy z Cracow Fashion Week. Podczas tego wydarzenia użytkownicy mogli po raz pierwszy zobaczyć w Polsce ubrania AliExpress na wybiegu. 



– Naszym celem jest dać polskim użytkownikom większą szansę na zapoznanie się z AliExpress i naszymi produktami w nadchodzącym roku – powiedział Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress.



Jak pokazały dane pochodzące z badania Gemius/PBI, w minionym roku zainteresowanie wyprzedażami w AliExpress (Global Shopping Festival), było mniejsze. W 2017 roku domena aliexpress.com oraz aplikacja AliExpress wygenerowała w dniach 10-12 listopada 70 549 063 odsłon, zaś w 2018 roku - 60 270 537 odsłon.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,59

  • Śr

    3,98

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6878
Ilość aktualnych ofert: 296011

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.