Zakaz handlu w niedziele napędza rozwój usługi w Drive w Intermarche

Autor: pr, dlahandlu.pl 22 sierpnia 2019 10:09

Intermarché wprowadził usługę do sklepu w Gryfinie. Do końca roku to rozwiązanie z zakresu e-commerce będzie dostępne w czterech kolejnych placówkach sieci. Obecnie usługa dostępna jest w 6 placówkach.

W ramach usługi Drive produkty zamówione przez Internet są pakowane i dostarczane przez obsługę sklepu bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem. Jeżeli klient wyrazi taką potrzebę, zakupy mogą być gotowe do odbioru nawet po upływie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. Przygotowane artykuły można odebrać w ciągu 24 godzin.

Klienci sieci Intermarché korzystający z usługi Drive mają zdalny dostęp do coraz bogatszej oferty asortymentowej. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 9 do 11 tys. artykułów w zależności od lokalizacji. Około 2 tys. z nich to produkty marek własnych. Ceny w sklepach tradycyjnych oraz online są takie same. Klienci zamawiający przez Internet nie ponoszą dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem i wydaniem zakupów.

– Obowiązujący zakaz handlu w wybrane niedziele czy zmiana stylu życia Polaków to tylko niektóre z aspektów, które przyczyniły się do dynamicznego wzrostu sprzedaży przez Internet. Zmieniające się nawyki zakupowe polskich konsumentów były dla nas bodźcem do dalszej pracy nad rozwojem usługi Drive w sieci Intermarché – mówi Maciej Ćwikliński, prezes zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

 Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 300 polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2018 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,5 mld złotych.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,10

  • Śr

    5,40

  • Min

    3,48

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 846

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 404097

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.