1 minute: Sprzedajemy więcej kanapek

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 19 maja 2009 11:21

W sieci sklepów 1 minute sprzedaż gotowych kanapek wzrasta w tempie 1,35 proc. Największym powodzeniem cieszą się kanapki z szynką i serem, kurczakiem i jajkiem.

- Sprzedaż kanapek na przestrzeni jednego dnia jest uzależniona od specyfiki naszego punktu. W sklepach usytuowanych w metrze lub biurowcu klienci kupują kanapki głównie rano i w porze lunchu, zaś w sklepach, kawiarniach na lotniskach i dworcach kanapki cały dzień cieszą się dużym zainteresowaniem - mówi Aleksandra Rydzewska, młodszy menadżer produktu w HDS Polska.

1 minute to należąca do HDS Polska sieć niewielkich sklepów nastawionych na klinta chcącego szybko i wygodnie zrobić zakupy. Sklepy oferują między innymi gotowe kanapki. W 1 minute można kupić kanapki na bazie zarówno ciemnego i jasnego pieczywa z dodatkiem pasty jajecznej, łososia, tuńczyka, szynki i sera, tylko sera, salami, bekonu, pikantnego kurczaka itp. Najlepiej sprzedają się kanapki z szynką i serem (28 proc.), kurczak pikantny (23 proc.), jajko (20 proc.). Popularne są również te z bekonem (18 proc.) i tuńczykiem (6 proc.). W 2009 roku sprzedaż kanapek wzrasta o 1,35 proc. w stosunku do 2008 roku.


HDS Polska działa od 1997 roku budując własną ogólnopolską sieć kiosków pod markami Relay i Inmedio. Po 10 latach rozwoju sieć HDS Polska liczy 600 sklepów. Spółka prowadzi również kawiarnie Voyage Cafe, księgarnie Akapit, oraz inne jak Discover, Virgin, Business Shark.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane