25 proc. planowanych zakupów nie dochodzi do skutku

Autor: dlahandlu.pl 19 czerwca 2009 12:13

Pomimo, że często klientci wchodząc do sklepu mają zaplanowane swoje zakupy, to okazuje się, że 1/4 zaplanowanych produktów nie kupują - wynika z badania OmniShopper.

Dzieje się tak dlatego, że w 50 proc. przypadków klienci byli źle prowadzeni po sklepie, w 25 proc. przypadków nie znaleźli szukanego produktu, a w 25 proc. świadomie z zakupu zrezygnowali.

Wśród przyczyn, które składają się na niewłaściwą nawigację można wymienić, że klient zapomniał, że miał kupić ten produkt (30 proc.). Oznacza to, że nie dostrzegł go na półce. Na przyczyny dotyczące asortymentu składają się takie sytuacje, gdy w slepie nie było produktu danej marki, ale także odpowiedniej wielkości czy opakowania produktu. Wśród przyczyn dotyczących świadomej rezygnacji klienci wymieniają zbyt wysokie ceny w danym sklepie.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane