REKLAMA
REKLAMA

25 proc. planowanych zakupów nie dochodzi do skutku

Autor: dlahandlu.pl 19 czerwca 2009 12:13

Pomimo, że często klientci wchodząc do sklepu mają zaplanowane swoje zakupy, to okazuje się, że 1/4 zaplanowanych produktów nie kupują - wynika z badania OmniShopper.

REKLAMA

Dzieje się tak dlatego, że w 50 proc. przypadków klienci byli źle prowadzeni po sklepie, w 25 proc. przypadków nie znaleźli szukanego produktu, a w 25 proc. świadomie z zakupu zrezygnowali.

Wśród przyczyn, które składają się na niewłaściwą nawigację można wymienić, że klient zapomniał, że miał kupić ten produkt (30 proc.). Oznacza to, że nie dostrzegł go na półce. Na przyczyny dotyczące asortymentu składają się takie sytuacje, gdy w slepie nie było produktu danej marki, ale także odpowiedniej wielkości czy opakowania produktu. Wśród przyczyn dotyczących świadomej rezygnacji klienci wymieniają zbyt wysokie ceny w danym sklepie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA