25 proc. planowanych zakupów nie dochodzi do skutku
Pomimo, że często klientci wchodząc do sklepu mają zaplanowane swoje zakupy, to okazuje się, że 1/4 zaplanowanych produktów nie kupują - wynika z badania OmniShopper.
Dzieje się tak dlatego, że w 50 proc. przypadków klienci byli źle prowadzeni po sklepie, w 25 proc. przypadków nie znaleźli szukanego produktu, a w 25 proc. świadomie z zakupu zrezygnowali.
Wśród przyczyn, które składają się na niewłaściwą nawigację można wymienić, że klient zapomniał, że miał kupić ten produkt (30 proc.). Oznacza to, że nie dostrzegł go na półce. Na przyczyny dotyczące asortymentu składają się takie sytuacje, gdy w slepie nie było produktu danej marki, ale także odpowiedniej wielkości czy opakowania produktu. Wśród przyczyn dotyczących świadomej rezygnacji klienci wymieniają zbyt wysokie ceny w danym sklepie.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 12:45 Sprzedaż Biedronki w I kw. wzrosła o niemal 12 proc. Sieć otworzyła netto 2...
- 12:31 Carrefour podpisał z konkurencyjnym Système U umowę dotyczącą wspólnych zakupów
- 12:23 Pracownicy Biedronki dostaną 2 tys. zł nagród rocznych
- 12:19 Inspekcja Handlowa miała zastrzeżenia do 80 proc. zbadanych restauracji
- 12:13 W sobotę Biedronka otworzy sklep w Sosnowcu
- 11:53 Dwie trzecie Ukraińców przyjeżdża do Polski szukać pracy
- 11:45 Poczta Polska: Poczynania Żabki to autonomiczna decyzja zarządu sieci
- 11:38 Analitycy DM mBanku poprawy wyników TXM w tym roku
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Na niehandlowych niedzielach mogą skorzystać takie sieci jak: Biedronka,...
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 5 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 6 Były prezes Tesco Polska nie zamierza wracać do pracy w handlu
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
SZUKAJ PRZETARGÓW
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B76
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B75
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B73
- Mieszkanie, Warszawa Ursus (Szamoty), Posag 7 Panien 16, Next Ursus II etap, Passion-7B71