REKLAMA
REKLAMA

30 proc. klientów sklepów Zatoka odwiedza je codziennie

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2010 09:30

Spółka Zatoka Sp. z o.o. z Gdańska, prowadząca sieć sklepów spożywczych na terenie Trójmiasta, przeprowadziła badanie marketingowe, z którego wynika, że nieco ponad 30 proc. badanych codziennie robi zakupy w jej placówkach.

REKLAMA

Blisko 16 proc. respondentów odwiedza sklepy Zatoka dwa razy w tygodniu, 10 proc. raz na tydzień, a kolejne 10 proc. - raz w miesiącu. Jednocześnie blisko 35 proc. ankietowanych przyznało, ze w ogóle nie odwiedza sklepów tej sieci. 

Jak czytamy na stronie sieci, jej sklepy odwiedza około 40 000 klientów dziennie. Położenie placówek na osiedlach mieszkaniowych określa ich specyficzny charakter tj. szeroki asortyment towarów, dostosowanie godzin handlu do potrzeb mieszkańców, częste promocje i degustacje.

Podstawową branżą sklepów Zatoka są artykuły spożywcze, w tym przede wszystkim nabiał, wędliny, pieczywo i owoce-warzywa, które są dostarczane codziennie. Chemia gospodarcza, kosmetyki oraz artykuły gospodarstwa domowego są uzupełnieniem branży podstawowej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA