Sobota, 31 stycznia 2015 r.
Jesteś tutaj:   Wiadomości

Zmiany w Grupie Muszkieterów. Nowy prezes polskiej spółki

Marek Feruga, na prośbę Marka Legranda, prezesa ITM Entreprises z dniem 5 listopada 2013 roku, dołączył do władz spółki we Francji. Jednocześnie przekazał on dotychczas sprawowaną funkcję prezesa zarządu Grupy...

Czwartek,  21 lis 2013  12:22 » czytaj więcej

Nowy Dwór Mazowiecki: Powstaje PSB Mrówka, jest miejsce dla operatora spożywczego

Inwestor Galerii NDM w Nowym Dworze Mazowieckim, firma Domex, wybuduje drugi market PSB Mrówka o wielkości 3 500 mkw. Obiekt powstanie przy ul. Żołnierzy Września. Obok PSB Mrówka przewidziane jest również miejsce dla operatora spożywczego.

Czwartek,  21 lis 2013  12:19 » czytaj więcej

E.Leclerc wprowadził system Skanuj sam

Trójmiejski hipermarket E.Leclerc wprowadził system Skanuj sam. Pozwala on na sprawdzanie cen produktów bez wykładania towarów na taśmę, opłacenie podliczonej przez skaner sumy i przez to skrócenie czasu stania w kolejce.

Czwartek,  21 lis 2013  12:12 » czytaj więcej

Społem w Złotowie utworzyło Gamę z połączenia dwóch sklepów

15 listopada br. w Złotowie złotowska "Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców uruchomiła po remoncie swój czwarty sklep Gama - Gama Ekspresowe Zakupy.

Czwartek,  21 lis 2013  12:11 » czytaj więcej

Multishop w Sochaczewie powiększy się o kolejnych 11 sklepów

Firma doradcza Cushman & Wakefield została zarządcą parku handlowego Multishop w Sochaczewie. 23 listopada br. kompleks, w którym funkcjonują hipermarket Tesco oraz market budowlany OBI, powiększy się o kolejnych 11 sklepów.

Czwartek,  21 lis 2013  11:44 » czytaj więcej

Lidl zwiększa wydatki reklamowe przed świętami

Sieć Lidl mocno zwiększyła wydatki na reklamę telewizyjną. Według firmy Nielsen w okresie 11-17 listopada sieć wydała na ten cel aż 6,6 mln zł.

Czwartek,  21 lis 2013  11:35 » czytaj więcej

Koszyk cen: E- sklepy poczuły święta. Obniżają ceny, by przyciągnąć klientów

Jak pokazuje badanie Koszyk cen większość e-sklepów zdecydowała się na obniżki cen wybranych przez portal dlahandlu.pl produktów. Jeżeli wziąć pod uwagę, że handel za moment startu promocyjnej kampanii...

Czwartek,  21 lis 2013  11:19 » czytaj więcej

28 proc. produktów sprzedawanych w sieciach handlowych to marki własne

Produkty marek własnych bardzo dobrze radzą sobie nie tylko w sieciach dyskontowych, które są kojarzone z tymi produktami, ale również w sieciach chemiczno-kosmetycznych czy w hiper- i supermarketach – mówi w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Tomasz Krysiak Senior Retail Client Consultant w firmie Nielsen.

Czwartek,  21 lis 2013  11:05 » czytaj więcej

Fuzje i przejęcia na rynku małoformatowych sieci handlowych

Zgodnie z prognozami do 2018 r. z polskiego rynku ma zniknąć 6-7 tys. sklepów, kolejnych 15 tys. niezależnych placówek zostanie przejętych. W tym roku największe koncerny detaliczne zamierzają przyłączyć do swoich...

Wtorek,  19 lis 2013  10:09 » czytaj więcej

13 proc. wydatków turystów w Polsce to żywność

GUS przeprowadził badanie obrotu towarów i usług na zewnętrznej granicy Unii Europejskiej na terenie Polski w trzecim kw. br. Szacunkowa wartość zakupionych w Polsce towarów i usług wyniosła 2 201,2 mln zł i była wyższa niż w analogicznym okresie 2012 r. o 22,7 proc.

Czwartek,  21 lis 2013  10:33 » czytaj więcej

POLECAMY W SERWISACH