Jesteś tutaj:   Wiadomości

Metro Group z nową strategią dla cash&carry

You&Metro - to nowy brand Grupy Metro, który będzie skupiony na niezależnych przedsiębiorcach. W przyszłym roku firma wystartuje z międzynarodową kampanią reklamową podkreślającą współpracę hurtowni cash&carry z małymi, niezrzeszonymi sklepami.

Czwartek,  12 gru 2013  10:30 » czytaj więcej

W tym roku Polacy na karpie wydadzą 200 mln zł

Przed tegoroczną Wigilią Polacy wydadzą na karpie niemal 200 mln zł. Polacy zjedzą w tym roku ok. 12 kg ryb i owoców morza na osobę. Najwięcej spożywają jednak ryb morskich. Ryby słodkowodne, takie jak karp, mają jedynie 16-17 proc. udziału w rynku.

Czwartek,  12 gru 2013  10:53 » czytaj więcej

W 2014 r. w Polsce otwartych zostanie 25 centrów handlowych

Z najnowszego raportu Cushman & Wakefield dotyczącego rozwoju centrów handlowych w Europie wynika, że w I półroczu 2013 r. zasoby powierzchni w centrach handlowych krajów Europy Środkowej, tj. Polski, Czech, Węgier i Słowacji, powiększyły się o ok. 190 000 mkw., z czego 126 000 mkw. oddano do użytku w naszym kraju. W tym samym okresie w Europie powstało łącznie 1,8 mln mkw. nowej powierzchni.

Czwartek,  12 gru 2013  10:50 » czytaj więcej

Prognozy zatrudnienia dla Polski najlepsze w UE. Praca czeka również w handlu detalicznym i hurtowym

Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia dla I kwartału 2014 r. wskazuje na duży optymizm pracodawców w Polsce i najwyższą od dwóch lat prognozę netto zatrudnienia + 9 proc., która jest najwyższym wynikiem wśród państw Unii Europejskiej. Najlepsza koniunktura jest przewidywana dla branż: transport/ logistyka/ komunikacja, produkcja przemysłowa, restauracje/ hotele a także handel detaliczny i hurtowy.

Czwartek,  12 gru 2013  10:43 » czytaj więcej

Cukier w pół roku staniał o 1 zł/kg

Produkcja cukru w Polsce w tym roku ma sięgnąć 1,7-1,8 milionów ton, czyli będzie większa niż mówiły wcześniejsze szacunki. Cena spada - cukier jest dziś tańszy o ok 20 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Teraz kilogram cukru paczkowanego kosztuje ok. 2,5 zł. Pół roku temu cena była o ponad 1 zł wyższa.

Czwartek,  12 gru 2013  10:30 » czytaj więcej

Sklep z tekstyliami dla dzieci Lilo ruszył w Europie Centralnej

11 grudnia w CH Europa Centralna w Gliwicach w części galeryjnej otworzył się pierwszy w Polsce sklep dla dzieci marki „LILO" na powierzchni 160 mkw.

Czwartek,  12 gru 2013  10:04 » czytaj więcej

Metro Group poprawia wskaźniki, choć Real i Metro cash&carry nadal notują spadki

Metro Group jest zadowolone z wyników finansowych za 9 miesięcy br. Zdaniem firmy, transformacja Grupy przyniosła wymierne efekty. Wskaźnik EBIT przed uwzględnieniem pozycji nadzwyczajnych wzrósł do 728 mln euro (w...

Czwartek,  12 gru 2013  10:02 » czytaj więcej

Powstaje centrum handlowe w Wołominie. Ma pierwszą umowę najmu z CCC

Park Handlowy Wołomin, deweloper centrum handlowo-rozrywkowego Fabryka Wołomin, podpisała umowę najmu z CCC o powierzchni ok. 585 m kw.

Czwartek,  12 gru 2013  10:00 » czytaj więcej

Adventure Sports najemcą Outlet Factory Annopol

10 grudnia otwarto salon marki Adventure Sports w Centrum Outlet Factory Annopol.

Czwartek,  12 gru 2013  09:57 » czytaj więcej

Abpol wprowadza produkty marki własnej na stacje BP

Zarząd Abpol Company Polska SA poinformował, że wprowadził do ogólnopolskiej sieci stacji paliw BP Polska produkty będące marką własną Abpol. Spółka będzie realizowała w ramach tej sieci sprzedaż bardzo szerokiego asortymentu, w tym marek wiodących: prezerwatyw you&me, plastrów opatrunkowych QuickplasR oraz suplementów diety Longplay i Speed8. W chwili obecnej trwa zatowarowanie sieci i pełna obecność produktów będzie osiągnięta do 30 grudnia 2013 roku.

Czwartek,  12 gru 2013  09:16 » czytaj więcej

POLECAMY W SERWISACH