PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

A. Blikle: Dzięki sprzedawcy klient wraca do sklepu

Autor: gazetapraca.pl 27 sierpnia 2009 11:51

Zdaniem właściciela cukierni A.Blikle każdy sprzedawca to ambasador firmy, który staje oko w oko z klientem i ma go nie tylko perfekcyjnie obsłużyć, ale zaskoczyć przekroczeniem jego oczekiwań. - Bo tylko tak zdobywamy klienta. Bycie dobrym już nie wystarcza. Trzeba zrobić coś, co klient zapamięta i co spowoduje, że do nas wróci - mówi cukiernik w wywiadzie dla gazetapraca.pl.

Ważnym elementem pracy z ludźmi jest budowanie wewnętrznej motywacji do działania. Nie przez nagrody i kary, ale przez wyrażane uznanie i informacje zwrotne. Jednym z jej elementów jest powierzanie wybitnym pracowników coraz trudniejszych zadań. Odpowiedzialna za sprzedaż w firmie Iwona Sęk zdradza, że w jej przypadku ten rodzaj motywacji sprawdza się już od kilkunastu lat. - Przyjęto mnie na zwykłą ekspedientkę. Po jakimś czasie zauważono, że jako osoba bardzo energiczna potrzebuję wciąż nowych wyzwań i dano mi szansę na rozwój - wspomina.

Przenoszona do kolejnych działów przedsiębiorstwa, dziś jest cenionym w firmie sprzedawcą. Dostała też pod opiekę talenty, których potencjałem stara się zarządzać. - Model wypracowany przez moich szefów bardzo mi odpowiada i to na nim się wzoruję. Z perspektywy lat przepracowanych w firmie i kilku awansów mogę powiedzieć, że to nie pieniądze były największą gratyfikacją, ale właśnie te wszystkie stawiane przede mną zadania - mówi Sęk.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Dociekliwy 2011-01-30 17:09:30

    Zaraz,zaraz, to kim jest ta pani Sęk? Sprzedawcą ? Po tylu awansach, tylko pogratulować możliwości awansu w tej firmie. W takim razie z jakiego pułapu ta pani zaczynała ?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane