A.pl oprócz delikatesów spożywczych, chce też mieć sklep z chemią gospodarczą

Autor: Puls Biznesu 16 października 2009 09:24

Spółka A.pl chce rywalizować nie tylko ze znanymi delikatesami online, ale także ze sklepami z chemią gospodarczą - informuje Puls Biznesu. Action poprzez swoją spółkę A.pl szykuje internetową ofensywę na dwóch frontach. Firma, która prowadzi sklep internetowy z żywnością pod szyldem A.pl od 2007 r, od początku tego roku zwiększyła obroty o blisko 100 proc. W tym roku A.pl liczy na 10 mln zł przychodów - informuje Puls Biznesu.


Firma szuka kolejnej bazy logistycznej do wynajęcia. Po zwiększeniu skali działania A.pl zacznie konkurowatać ze znanymi graczami, m.in. z Frisco.pl z grupy Sobiesława Zasady, Hipernet24.pl związany z siecią E'Leclerc, E-piotripawel.pl czy Alma24.pl.
Jak czytamy w Pulsie Biznesu Grzegorz Bielecki, wiceprezes spółki A.pl zapowiada, że jego firma uruchomi wkrótce drugi sklep internetowy, z cenami na poziomie hipermarketu. Będzie to ogólnopolski sklep internetowy z chemią gospodarczą i artykułami gospodarstwa domowego (m.in. do łazienki i kuchni), w modelu podobnym do Alice.com.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane