REKLAMA
REKLAMA

Aby się wyróżnić na rynku trzeba mieć niestandardową komunikację

Autor: wirtualnemedia.pl 23 listopada 2009 11:06

Dwie trzecie polskich menedżerów przewiduje, że w najbliższych trzech latach skróci się cykl życiowy produktów, a większy udział będą mieć te niszowe - pokazuje badanie Millward Brown SMG/KRC. Prawie połowa sądzi, że na znaczeniu zyskają innowacyjne produkty i niestandardowa komunikacja - czytamy w portalu wirtualnemedia.pl

REKLAMA

 Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC wynika, że 63 proc. polskich menedżerów uważa, że w ciągu najbliższych trzech lat istniejące produkty będą szybko zastępowane przez nowe, a większy udział zyskają te niszowe. 

Zdaniem 43 proc. polskich marketerów w najbliższych trzech latach na znaczeniu zyskają nowatorskie produkty, a w opinii 38 proc. - niestandardowa komunikacja.

Z kolei wśród czynników najważniejszych w ociągnięciu sukcesu najczęściej wymieniana jest konsekwencja i ciągłość działań komunikacyjnych. Nieco mniej ankietowanych wskazuje na niestandardowe działania komunikacyjne i rozpoznanie potrzeb konsumentów.

Wszystkie te zasady stosują się do prowadzenia biznesu w handlu detalicznym. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA