Aby zaistnieć w świadomości klientów warto zainwestować w stronę internetową

Autor: Gazeta Prawna 8 kwietnia 2010 11:28

Niewiele ponad połowa polskich firm ma swoje własne strony internetowe - wynika z najnowszych danych GUS. Im mniejsze przedsiębiorstwa, tym gorzej sobie radzą w sieci - informuje Gazeta Prawna.

Polskie przedsiębiorstwa nie doceniają stron internetowych. Jak sprawdził GUS 43 proc. polskich firm nie ma własnej witryny WWW. Zaniedbywanie internetu to poważny błąd. W dzisiejszym świecie, jeżeli czegoś nie ma w sieci, to praktycznie nie istnieje, i to także biznesowo - oceniają eksperci.

Stworzenie estetycznej i użytecznej strony to koszt 1,5 - 2 tys. zł, a jej roczne utrzymanie to nie więcej niż 200 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane