Akcje charytatywne ocieplają wizerunek sklepu

Autor: dlahandlu.pl 1 grudnia 2009 09:57

W samoobsługowym sklepie ogólnospożywczym jeden z koszyków przeznaczony jest na jedzenie dla zwierząt ze schroniska. Koszyk jest dobrze widoczny przy wchodzeniu do sklepu. To właściciele prowadzą prywatną akcję.

- Postanowiliśmy w okresie przedświątecznym zbierać jedzenie dla zwierząt. Puszki, suchą karmę, makarony, to wszystko co do koszyka włożą klienci. Jedną z naszych klientek jest pani zaangażowana w działania na rzecz bezdomnych zwierząt. Pomysł wyszedł od niej - informuje współwłaścicielka sklepu w podwarszawskiej miejscowości.

Zdaniem właścicielki sklepu zbiórka produktów powinna odbywać się w sklepie samoobsługowym. - Moment przepakowywania zakupów z koszyka do toreb, lub droga z koszykiem do samochodu to najlepszy moment na pozostawienie kupionej karmy. W sklepie, w którym zakupy bezpośrednio z rąk sprzedawcy trafiają do torby, zbiórki wydają mi się dość trudne. Kupujący jest pod presją sprzedawcy i może odstręczyć go to od przyszłych zakupów - twierdzi współwłaścicielka.

Nie każdy klient zostawia coś w koszyku dla zwierząt. Właścicielka w pierwszych dniach trwania akcji zauważyła, że wiele osób zwyczajnie
zapomniało o kupieniu dodatkowej puszki karmy. Dlatego w regale z produktami dla zwierząt pojawiły się plakaty przypominające o trwającym
przedsięwzięciu. Jej zdaniem, taka akcja oprócz pomocy zwierzętom, ociepla również wizerunek sklepu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane