Alma ma nową strategię cenową

Autor: dlahandlu.pl 10 sierpnia 2009 09:34

Sieć delikatesów Alma twierdzi, iż znalazła receptę na kryzys. - Znacząco obniżyliśmy ceny podstawowych produktów. Dzięki temu Alma oferuje artykuły spożywcze w cenach porównywalnych do hipermarketów - twierdzą w sieci.

Dotąd Alma kojarzyła się przede wszystkim z możliwością dokonywania codziennych zakupów w najwyższym standardzie. Według władz sieci nie stoi to jednak na przeszkodzie oferowaniu klientom coraz niższych cen za produkty spożywcze. - Co dwa tygodnie delikatesy Alma prezentują atrakcyjne oferty w gazetce promocyjnej. Dodatkowo najlepsze okazje zostały oznaczone charakterystycznym znakiem „Niska cena" - argumentują w delikatesowej sieci. - Sieć liczy już blisko 30 sklepów, co pozwala wynegocjować najniższe ceny z dostawcami z Polski i całego świata. Alma nieustannie szuka promocji i dzięki temu ceny markowych produktów dostępnych w sieci można śmiało porównać z konkurencją - czytamy w oświadczeniu spółki.

O tym czy rzeczywiście sieć taka jak Alma może już konkurować cenowo z hipermarketami będą mogli Państwo przekonać się już niebawem z dostępnej na naszym portalu porównywarki cen koszyka produktów spożywczo-przemysłowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,52

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.