REKLAMA
REKLAMA

Alma ma nową strategię cenową

Autor: dlahandlu.pl 10 sierpnia 2009 09:34

Sieć delikatesów Alma twierdzi, iż znalazła receptę na kryzys. - Znacząco obniżyliśmy ceny podstawowych produktów. Dzięki temu Alma oferuje artykuły spożywcze w cenach porównywalnych do hipermarketów - twierdzą w sieci.

REKLAMA

Dotąd Alma kojarzyła się przede wszystkim z możliwością dokonywania codziennych zakupów w najwyższym standardzie. Według władz sieci nie stoi to jednak na przeszkodzie oferowaniu klientom coraz niższych cen za produkty spożywcze. - Co dwa tygodnie delikatesy Alma prezentują atrakcyjne oferty w gazetce promocyjnej. Dodatkowo najlepsze okazje zostały oznaczone charakterystycznym znakiem „Niska cena" - argumentują w delikatesowej sieci. - Sieć liczy już blisko 30 sklepów, co pozwala wynegocjować najniższe ceny z dostawcami z Polski i całego świata. Alma nieustannie szuka promocji i dzięki temu ceny markowych produktów dostępnych w sieci można śmiało porównać z konkurencją - czytamy w oświadczeniu spółki.

O tym czy rzeczywiście sieć taka jak Alma może już konkurować cenowo z hipermarketami będą mogli Państwo przekonać się już niebawem z dostępnej na naszym portalu porównywarki cen koszyka produktów spożywczo-przemysłowych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA