PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Bacówka: Franczyzobiorca jest lepiej zmotywowany niż pracownik

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 17 kwietnia 2009 09:01

Bacówka: Franczyzobiorca jest lepiej zmotywowany niż pracownik

Obecnie pod szyldem Bacówka - Towary Tradycyjne działa osiem sklepów oferujących wyroby wędliniarskie przygotowywane według tradycyjnych receptur. Pięć spośród nich to placówki partnerskie. Firma dobrze ocenia ten model współpracy.

- Z naszego doświadczenia wynika, że współpraca na podstawie umów franczyzowych jest wygodniejsza od prowadzenia sklepów własnych. Przedsiębiorcy, z którymi nawiązujemy współpracę znają naszą markę i podoba im się system, w którym działamy. Do prowadzenia sklepu podchodzą z zaangażowaniem - traktują to jako swój biznes i są lepiej zmotywowani niż osoby zatrudniane w tradycyjny sposób - ocenia Dariusz Kucz z działu sprzedaży i Marketingu w spółce Bacówka.


Firma sprzedaje swoje wyroby od 2002 roku. Dwa lata temu rozpoczęła współpracę z pierwszymi franczyzobiorcami. W dalszym ciągu jest nastawiona na rozwój i szuka kolejnych partnerów. - Nasze wymagania to lokal o powierzchni minimum 55 mkw. w dużych miejscowościach. Chcemy, aby kolejne placówki pojawiały się w dużych miastach jak Warszawa czy Częstochowa, ale bierzemy też pod uwagę mniejsze miejscowości, nie mniejsze jednak niż Tarnów czy Brzesko, w których mamy swoje sklepy - mówi Dariusz Kucz.

Bacówka oferuje odpowiedni wystrój lokalu, logo, materiały reklamowe, szkolenia i szeroko pojętą opiekę franczyzową. - Nasza oferta skierowana jest również do przedsiębiorców, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z branżą spożywczą - podkreśla Kucz. Dzięki silnemu wsparciu z naszej strony nasi partnerzy mogą liczyć na stały, pewny dochód. Być może nie są to olbrzymie zyski, ale dla osób ceniących sobie stabilność na pewno jest to dobre rozwiązanie - dodaje.

W zamian sieć oczekuje od partnerów zainwestowania w działalność środków własnych, lojalności, trzymania się wyznaczonych standardów i zaangażowania. Jak wyjaśnia Dariusz Kucz znalezienie odpowiednich franczyzobiorców nie jest łatwe. - Na razie rozwijanie sieci nie idzie w takim tempie jak byśmy chcieli. Być może odstrasza kwota inwestycji? Może na razie nasza marka nie jest wystarczająco wypromowana? - Zastanawia się nasz rozmówca.

W sklepach Bacówka 95 proc. asortymentu pochodzi z zakładu produkcyjnego firmy. Oferta uzupełniana jest przez lokalne wyroby, których nie da się przewozić na duże odległości - np. świeże pieczywo. - Często również zdarza się tak, że dzięki naszym partnerom poznajemy jakieś ciekawe, tradycyjne przysmaki z danego regionu, np. sery, które później wprowadzane są do innych naszych sklepów - zdradza nasz rozmówca.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11536

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane