PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Badanie zachowań konsumenckich w Superpharm

Autor: epr.pl 30 lipca 2009 12:31

Agencja Momentum Worldwide we współpracy z Neuro Device Group zakończyło zanalizowały zachowania konsumencie w jednej z aptek sieci Super-Pharm. Respondenci z umieszczonym na głowie eye-trackerem robili zakupy w aptece Super-Pharm w C.H. Arkadia w części aptecznej, jak i w drogerii i w perfumerii. Dodatkowo przeprowadzana była z nimi ankieta po badaniu.

Badanie każe w nowy sposób spojrzeć na to, jak efektywnie zaplanować komunikację w miejscu sprzedaży, by klientom było w niej jak najwygodniej - mówi o wstępnych wynikach Bogdan Maksymiec, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Super-Pharm Poland.

- „Ze stricte metodologicznego punktu widzenia najciekawsze jest porównanie wyników rzeczywistych zachowań klientów, rejestrowanych przez eye-tracker, z ich deklaracjami - np. dotyczącymi zwracania uwagi na materiały promocyjne POS. Bodźce te są w dużym stopniu dostrzegane i wpływają na zakupy, a jednak już po wizycie w miejscu sprzedaży „wylatują z pamięci". Zawsze należy mieć to na uwadze przy konstruowaniu schematów badawczych - dodaje Marek Rosłan, strategic research and analysis manager z Momentum Worldwide.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11207

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane