Banery z informacją o cenie zwiększają sprzedaż

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu,pl 4 maja 2009 08:59

Banery z informacją o cenie zwiększają sprzedaż

Większość sieci sklepów zamieszcza na stronach internetowych aktualną gazetkę promocyjną. Jednak najczęściej są one niezbyt czytelne. Dlatego lepszym pomysłem na promocję aktualnej oferty jest zamieszczanie na stronie dużych banerów, reklamujących produkty w atrakcyjnej cenie..

Funkcja gazetki promocyjnej zamieszczona na stronie internetowej sprawdza się jedynie wówczas gdy klient wie, że chce sprawdzić, które produkty są tańsze. Dzięki stronie internetowej można jednak trafić również do tych klientów, którzy nie zajrzeliby do wirtualnej gazetki promocyjnej. Sposobem może być duży baner wyświetlający wybrane artykuły, które objęte są niższą ceną. Dzięki niemu informacja trafi do wszystkich odwiedzających stronę.

Dobrym przykładem jest Stokrotka. Główne miejsce jej witryny zajmuje duży baner z wyświetlającymi się naprzemiennie ośmioma artykułami objętymi promocją: Kiełbasa Ogniskowa - 8,99 za kilogram, napój Costa - 2,99 zł za dwa litry, Majonez Dekoracyjny - 4,99 zł za 700 gram. Strona daje również możliwość obejrzenia gazetki i zapisania się na specjalny newletter z informacjami o nowych promocjach.

Specjaliści twierdzą, że w obecnych czasach informowanie o niskiej cenie wybranych towarów to dobra strategia na przyciągnięcie klientów. Droga dotarcia do nich powinna byc zaś jak najszersza. Informacje w sklepie, witrynie, internecie i w gazetkach rozprowadzanych do domów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,99

  • Śr

    2,87

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane