REKLAMA
REKLAMA

BDF szuka sieci sklepów zainteresowanych wodą Granada

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 19 maja 2009 09:56

Od maja siedlecka spółka BDF, właściciel sieci sklepów Livio produkuję wodę pod marką Grenada. Spółka ma w planach sprzedaż wody nie tylko w marketach Livio. W tym celu nawiązała współpracę z firmą, która zajmie się dystrybucją wody. BDF chce mieć w sumie dwie lub trzy marki wody, zróżnicowane pod względem ceny.

REKLAMA

Nowy zakład posiada moce produkcyjne na poziomie ok. 6 tys. sztuk butelek 1,5 litrowych na godzinę. - Początkowo maszyny umożliwiały butelkowanie w tempie ok. 2 tys. butelek, dlatego zdecydowaliśmy się wymienić je na bardziej efektywny sprzęt - mówi Wiesław Skorupka, dyrektor handlowy w BDF.
Woda butelkowana jest do opakowań o pojemności 1,5 oraz 5 litrów, zarówno w wersji gazowanej jak i bez gazu. W rozlewni pracuje obecnie ok. 20 pracowników.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA