REKLAMA
REKLAMA

Beata Gesche przeszła z Empiku do Stokrotki

Autor: dlahandlu.pl 12 lutego 2010 15:42

Beata Gesche dołączyła do zarządu spółki Stokrotka wchodzącej w skład Grupy Handlowej Emperia. Będzie pełnić funkcję wiceprezesa i dyrektora zarządzającego. Gesche przejmie obowiązki Marka Wesołowskiego, który jako członek zarządu i dyrektor ds. działalności detalicznej Emperii będzie pracował wyłącznie na rzecz całej grupy handlowej.

REKLAMA

Beata Gesche będzie odpowiadała za działalność operacyjną i handlową spółki Stokrotka prowadzącej sieci supermarketów Stokrotka i Delima. Ma koordynować pracę m.in. działów zakupowych i marketingu.

Gesche ostatnio kierowała pionem handlowym ogólnopolskiej sieci salonów Empik. Pełniła tam funkcję dyrektora handlowego i członka zarządu. Ma też duże doświadczenie w handlu detalicznym. Jeszcze w czasie studiów pracowała jako zastępca kierownika supermarketu sieci Globi. Pokonując kolejne szczeble kariery zajmowała m.in. stanowiska: kierownika sklepu, dyrektora regionalnego i zastępcy dyrektora handlowego, odpowiadała też za marki własne oraz działy przemysłowe pracując w centrali sieci hipermarketów Carrefour i Auchan. 

Marek Wesołowski, dotychczasowy wiceprezes zarządu Stokrotki oraz członek zarządu i dyrektor ds. działalności detalicznej poświęci się wyłącznie kształtowaniu i nadzorowi nad realizacją strategii rozwoju segmentu detalicznego Emperii. Wesołowski rozpoczął pracę w Emperii w 1995 roku na stanowisku menedżera zakupów. Kolejno pełnił funkcje dyrektora ds. rozwoju, dyrektora marketingu
i dyrektora handlowego, a następnie dyrektora zarządzającego i wiceprezesa zarządu spółki Stokrotka. Od 2007 roku zasiada także w zarządzie spółki Emperia Holding S.A., koordynującej pracę Grupy Handlowej Emperia.


Stokrotka jest właścicielem ogólnopolskich sieci supermarketów Stokrotka i supermarketów delikatesowych Delima. Powstała w 1994 roku w Lublinie. Wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia. Supermarkety Stokrotka zlokalizowane są na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Mają powierzchnię od 400 do 1500 mkw. i oferują od 6 do 12 tys. pozycji asortymentowych. Obecnie sieć liczy 164 placówki i należy do grona najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce.

Spółka Stokrotka od 2007 roku rozwija także w segment delikatesowy. Placówki działające w formacie Delima to nowoczesna sieć supermarketów zlokalizowanych w dużych centrach handlowych. Posiadają ponad 1,2 tys. mkw. sali sprzedaży i oferują około 20 tys. pozycji asortymentowych.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12399

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA