Benedyktyni poszukują franczyzobiorców w dużych miastach

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2009 09:25

Sieć sklepów z produktami delikatesowymi Benedicite powiększyła się od początku października o dwa nowe punkty - w Warszawie oraz w Poznaniu. Sieć szuka wciąż współpracowników w wielu miastach w całym kraju.


Łącznie sieć skupia 38 placówek. Znane są już jednak lokalizacje 46 kolejnych sklepów Benedicte. - Zależy nam, aby produkty benedyktyńskie były dostępne w całej Polsce, dlatego też poszukujemy franczyzobiorców we wszystkich dużych miastach, zwłaszcza w tych, w których nie ma jeszcze żadnego naszego sklepu, np. Lublinie, Olsztynie, Opolu czy Zielonej Górze. Z drugiej strony nie chcemy, aby nasze produkty stały się masowe, dlatego też ograniczamy liczbę sklepów w poszczególnych miastach - mówi Piotr Fugiel, wicedyrektor Benedicite. - Chcemy docelowo uruchomić ok. 100 sklepów franczyzowych pod szyldem „Produkty Benedyktyńskie" w Polsce oraz kilka za granicą - dodaje.
Według portalu franchising.pl koszt uruchomienia sklepu z produktami benedyktyńskimi wynosi ok. 100 tys. zł. Opłata licencyjna opiewa na 30 tys. zł, opłaty bieżące to 150 zł na fundusz marketingowy oraz 440 zł na obsługę informatyczną. Potencjalny franczyzobiorca sieci musi też dysponować lokalem o powierzchni 30-40 mkw. usytuowanym w centrum dużego miasta powyżej 100 tys. mieszkańców, przy ruchliwej, handlowej ulicy. Według przedstawicieli sieci szacowany okres zwrotu z inwestycji w sklep Benedicite wynosi 1,5-2 lata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane