Bezpłatny transport magnesem dla klientów sklepów internetowych
Sklepy spożywcze działające w sieci często oferują dowóz zakupów gratis przy określonej wartości koszyka. Pułap ten w zależności od sklepu ma bardzo różną wysokość.
Jak wynika z rozmów przeprowadzonych z właścicielami sklepów internetowych bezpłatny dowóz ma duże znaczenie dla kupujących i zakupy są często robione w taki sposób, aby przekroczyć próg do nich uprawniający.
Oferta sklepów jest pod tym względem bardzo różnorodna. W rzeszowskim i-jedynka.pl klienci nie są obciążeni za transport już przy zakupach za 50 zł, w e-food.pl dowóz na terenie Łodzi jest bezpłatny od 100 zł. Dla warszawskiego sklepu internetowego spółdzielni Mokpol (24supermarket.pl) i e-food.com.pl wartość ta wynosi 250 zł.
Przeczytaj także:
Jednakże zaoszczędzenie na transporcie może okazać się złudne. Trzeba brać pod uwagę to czy ceny w sklepie internetowym są na tym samym poziomie, które oferuje on w sprzedaży tradycyjnej (jeżeli jest ona równolegle prowadzona). I na to jakie w ogóle są ceny. Na przykład litrowy sok pomarańczowy Horteksu w 24supermarket.pl kosztuje 4,99 zł, ten sam produkt kupiony w internetowym sklepie E.Leclerc (hipernet24.pl) to koszt 3,99 zł.
Zatem duże zakupy zrobione w tym sklepie mogą okazać się tańsze, pomimo że w ogóle nie ma on przewidzianej promocji polegającej na bezpłatnym dostarczaniu zakupów.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
-
Max
23,06
-
Śr
16,61
-
Min
11,96