REKLAMA
REKLAMA

Bezpłatny transport magnesem dla klientów sklepów internetowych

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 18 marca 2009 09:45

Sklepy spożywcze działające w sieci często oferują dowóz zakupów gratis przy określonej wartości koszyka. Pułap ten w zależności od sklepu ma bardzo różną wysokość.

REKLAMA

Jak wynika z rozmów przeprowadzonych z właścicielami sklepów internetowych bezpłatny dowóz ma duże znaczenie dla kupujących i zakupy są często robione w taki sposób, aby przekroczyć próg do nich uprawniający.

Oferta sklepów jest pod tym względem bardzo różnorodna. W rzeszowskim i-jedynka.pl klienci nie są obciążeni za transport już przy zakupach za 50 zł, w e-food.pl dowóz na terenie Łodzi jest bezpłatny od 100 zł. Dla warszawskiego sklepu internetowego spółdzielni Mokpol (24supermarket.pl) i e-food.com.pl wartość ta wynosi 250 zł.

Jednakże zaoszczędzenie na transporcie może okazać się złudne. Trzeba brać pod uwagę to czy ceny w sklepie internetowym są na tym samym poziomie, które oferuje on w sprzedaży tradycyjnej (jeżeli jest ona równolegle prowadzona). I na to jakie w ogóle są ceny. Na przykład litrowy sok pomarańczowy Horteksu w 24supermarket.pl kosztuje 4,99 zł, ten sam produkt kupiony w internetowym sklepie E.Leclerc (hipernet24.pl) to koszt 3,99 zł.

Zatem duże zakupy zrobione w tym sklepie mogą okazać się tańsze, pomimo że w ogóle nie ma on przewidzianej promocji polegającej na bezpłatnym dostarczaniu zakupów.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA