Bielscy kupcy walczą kartami rabatowymi o klientów

Autor: Gazeta Wyborcza 22 grudnia 2009 09:14

Centra handlowe odebrały klientów kupcom z bielskiego deptaka. Ale ci postanowili się zjednoczyć i walczyć o ich względy - czytamy w „Gazecie Wyborczej".

Jeszcze kilkanaście lat temu przed świętami Bożego Narodzenia przez bielski deptak trudno było się przecisnąć, bo wszyscy robili tutaj przedświąteczne zakupy. Jednak gdy w mieście zaczęły powstawać centra handlowe i supermarkety, mieszkańcy przenieśli się do nich.
Handlowcy z deptaka zaczęli się spotykać i zastanawiać, jak wspólnie powalczyć o klientów. Na początek wymyślili kartę rabatową z hasłem "Miejsce trafionych zakupów". Ważna jest już w kilkudziesięciu sklepach, punktach usługowych i lokalach gastronomicznych przy deptaku. Rabaty są różne, ustalają je właściciele. Miejsca, w których można dostać rabat, oznaczone są specjalnymi naklejkami. Drugim pomysłem jest przedłużenie godzin otwarcia. Już teraz niektóre sklepy są czynne nie do godz. 17 czy 18, jak jeszcze niedawno, ale do 20. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane