Blisko 200 produktów marki własnej w Lewiatanie

Autor: dla handlu.pl 15 kwietnia 2009 12:31

Ostatnio pod marką Dobry wybór, dobra cena Lewiatan wprowadził sałatki wyrzywne w słoikach, w tym sałatkę z czerwonej kapusty.

Firma cały cas rozszerza portfolio produktów pod marką własną. Wśród produktów są zarówno dżemy, konserwy, ale też mleko czy czekolada. 

Obecnie wchodząca w skład Grupy Handlowej Emperia sieć zarządza ponad 2,2 tys. sklepów. Holding Lewiatan ma mocną pozycję na południu Polski m.in. Małopolsce czy Górnym i Dolnym Śląsku, obecnie firma postawi na rozwój w centrum kraju. - Chcemy zwiększyć liczbę sklepów w województwie łódzkim i mazowieckim. To duże wyzwanie ponieważ większość sieci chce mieć lub ma już swoje sklepy w okolicach stolicy - wyjaśnia Wojciech Kruszewski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane