REKLAMA
REKLAMA

Bliskość sklepu i znana marka to częste kryteria przy zakupie wędlin

Autor: portalspozywczy.pl 9 października 2009 13:38

Bliskość sklepu, świeżość wyrobów, szybki dowóz oraz marka znana w swoim regionie - to zdaniem Ryszarda Mroczka, prezesa ZPM Mroczek w kluczowy sposób wpływa na decyzje konsumenckie przy zakupie wyrobów mięsnych.

REKLAMA

- W ostatnich miesiącach widać tendencję kupna przez klientów wędlin tanich i popularnych jak: parówka, zwyczajna, śląska. Widzimy również, że w naszym regionie spadło zapotrzebowanie na wędzonki i kiełbasy wysokojakościowe - zauważa prezes ZPM Mroczek.

 Sklepy wielkopowierzchniowe zaczynają nawiązywać kontakt z wytwórcami regionalnymi, bo klient powoli zaczyna rozróżniać produkcję przemysłową od regionalnej - mówi Ryszard Mroczek.

ZPM Mroczek to firma rodzinna z dwudziestoletnią tradycją. Rozpoczynając od niewielkiej produkcji w 1988 r. w małym zakładzie, w ciągu kilkunastu lat firma zwiększyła swoją ofertę do ponad 80 asortymentów wędlin.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA