"Blokowanie" półki przez jednego producenta zwiększa sprzedaż

Autor: obiektywrynku.pl 22 stycznia 2010 12:02

Sklep sieci Lewiatan w Limanowej zdecydował się na szeroką ekspozycję produktów marki Hochland w ramach segmentu kategorii serów topionych i twarogowych - podaje obiektywrynku.pl.

Strategia skoncentrowania serków topionych i twarogowych na kilku sąsiadujących półkach, ustawionych pionowo, pozwala na dużą ekspozycję logo jednego producenta i zwraca uwagę na produkt i markę Hochland. Jednocześnie wykorzystanie materiałów POZM pomaga utrzymać porządek na półce.

Zdaniem specjalistów od merchandisingu pozwala na zwiększenie sprzedaży produktów danego producenta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane