REKLAMA
REKLAMA

"Blokowanie" półki przez jednego producenta zwiększa sprzedaż

Autor: obiektywrynku.pl 22 stycznia 2010 12:02

Sklep sieci Lewiatan w Limanowej zdecydował się na szeroką ekspozycję produktów marki Hochland w ramach segmentu kategorii serów topionych i twarogowych - podaje obiektywrynku.pl.

REKLAMA

Strategia skoncentrowania serków topionych i twarogowych na kilku sąsiadujących półkach, ustawionych pionowo, pozwala na dużą ekspozycję logo jednego producenta i zwraca uwagę na produkt i markę Hochland. Jednocześnie wykorzystanie materiałów POZM pomaga utrzymać porządek na półce.

Zdaniem specjalistów od merchandisingu pozwala na zwiększenie sprzedaży produktów danego producenta.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA