Bomi sprzedaje swój chleb i bezpośrednio zamawia owoce

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2009 13:28

Obroty w delikatesach BOMI wzrosły o ponad 3,6 proc., m.in. dzięki centralnym negocjacjom marża wzrosła o 3,5 pp w stosunku do pierwszego kwartału roku poprzedniego. Z kolei obniżenie cen detalicznych przełożyło się na wzrost ilości klientów.

 - Rozpoczęliśmy dostawy produktów do sieci delikatesowej z własnej piekarni obsługującej supermarkety oraz zwiększyliśmy marże poprzez rozpoczęcie dokonywania bezpośrednich zakupów warzyw i owoców - wymienia Andrzej Wojciechowicz.

Cele strategiczne Bomi to osiągnięcie dynamiki sprzedaży przewyższającej poziom rynkowy, zwiększenie udziału w rynku, przyspieszenie rozwoju poprzez franchising oraz wzrost zysku i wartości notowanych na GPW akcji. Prognoza wyników na rok 2009 zakłada 1,64 mld zł przychodów oraz 43,8 mln zł zysku netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane