Bramka to jeden z elementów systemu kierowania klientów

Autor: dlahandlu.pl 3 grudnia 2009 08:56

Bramka wejściowa pomaga w organizacji przepływu klientów w sklepie samoobsługowym. Bramki wejściowe są produkowane w wersji lewostronnej i prawostronnej. Bramka kosztuje od około 500 do ponad 1 tys. złotych.


Jeżeli właściciel sklepu zadecyduje o regulowaniu kierunku przemieszczania się kupujących w sklepie za pomocą bramki, musi liczyć się z tym, że to nie koniec wydatków. Pracownik firmy AMB przekonuje, że bramka wejściowa jest jednym z elementów systemu regulowania kierunku przepływu kupujących.

Kolejny element to bramka do wózków. Ceny bramek do wózków sklepowych oscylują w okolicach 700 zł. Młynek do koszyków to wydatek około 1500 zł. Uzupełnieniem systemu są bramki przykasowe montowane do boku boksu kasowego, w celu uniemożliwienia ruchu w obrębie kasy. Poza tym wskazują, że kasa jest nieczynna. Innym elementem mającym wpływa na zachowanie klientów w sklepie są słupki do lin, lub barierki. Przy ich wykorzystaniu można np. wyznaczyć w sklepie trasę poruszania się kupujących, lub oddzielić strefę kas od strefy zakupów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane