Brudne wózki i koszyki irytują klientów sieci handlowych

Autor: Dziennik Łódzki 14 kwietnia 2010 09:34

Wózki w hipermarketach często lepią się od brudu i resztek jedzenia. I choć pracownicy sanepidu regularnie wlepiają za to mandaty, właściciele dużych sklepów nie są w stanie uporać się z problemem, bo klienci wstawiają do nich próbki jogurtów czy soków - informuje Dziennik Łódzki.

Duże sieci sklepów są regularnie kontrolowane przez pracowników stacji sanitarno-epidemiologicznym zawiadamianych o złym stanie wózków. - Przeglądamy wózki podczas każdej kontroli, bo także dostajemy skargi od klientów - mówi Ewa Krawczyk, rzecznik Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi. - Niestety, to klienci ponoszą przeważnie winę za brudne wózki. Często lądują w nich towary z degustacji, które się przewracają, wylewają. Obsługa sklepów powinna to na bieżąco sprzątać, ale przeważnie tak się nie dzieje. Stąd nasze mandaty. Tylko, że maksymalna kara to 500 złotych - twierdzi rzecznik.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane