Budki z lodami i hot-dogami generują zysk już po trzech miesiącach

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 4 marca 2010 18:53

Własna budka z lodami czy hot dogami pozwala osiągnąć 16–18 tys. zł utargu miesięcznie. Dobrze skalkulowana i usytuowana inwestycja powinna się zwrócić już po 2–3 miesiącach - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Wynajęcie lokalu o powierzchni 5-10 mkw. to koszt około 1-15 tys. zł miesięcznie. Do tego trzeba doliczyć wydatki na zakup urządzeń. Automat do lodów dwusmakowych można kupić na rynku wtórnym za 20-25 tys. zł. Koszt nowego urządzenia to wydatek rzędu 14 tys. euro (56 tys. zł). Koszty inwestycji spadną, gdy sprzęt zostanie wynajęty. Automat o wydajności 25 litrów na godzinę to wydatek około 3-3,5 tys. zł miesięcznie.
W branży fast food producenci jeszcze bardziej wychodzą naprzeciw przedsiębiorcom, proponując tzw. kontenery i wózki gastronomiczne. Na ich ustawienie wystarczy zgoda urzędu miasta lub zarządu obiektu, np. galerii handlowej.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Beata 2011-01-21 01:25:48

    Obrót dzienny 70 złotych.Wielu próbowało.We Wrocławiu i Łodzi.Kompletna klapa odradzam.Raz podeszła do mnie laska z taką oto propozycją: w ogromnej hali sportowej odbywają się Mistrzostwa Sztuk walki i widziałaby mnie tam z wózkiem hot-dog.Czynsz za jeden dzień przewidziała na 1000 zł.Gdy ja na targowisku świebodzkim.Przy gigantycznym natężeniu kupujący sprzedawałam 250 sztuk.Nie zatapiajcie kasy w błoto.To nie jest Nowy Jork.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane