Carlsberg chce wstawić do sklepów nowe lodówki i materiały POS

Autor: Puls Biznesu 28 stycznia 2010 11:01

Carlsberg planuje wydać 57 mln zł na zwiększenie dostępności produktów w sklepach, sprzęt chłodniczy, a także przygotowywanie kampanii promocyjnych w punktach sprzedaży - cztamy w Pulsie Biznesu.

Według danych Carlsberg Polska w 2009 r. rynke piwa skurczył się o 5-8 proc. Podobny spadek sprzedaży zanotowała w ubiegłym roku także ta spółka. Firma ma 13 proc. udziału w rynku - czytamy w Pulsie Biznesu.

Władze Carlsberg Polska zapewniają, że firma jest rentowna i dobrze przygotowana do konkurowania w 2010 r.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane