Carrefour rozwija małe formaty sklepów franczyzowych

Autor: Puls Biznesu 28 października 2009 09:22

W swojej strategii Carrefour stawia teraz m.in. na szybki rozwój sieci mniejszych sklepów na bazie franczyzy - podaje Puls Biznesu. W wyścigu o pozyskanie do sieci Carrefour 5 minut najlepszych niezależnych sklepów spożywczych może napsuć sporo krwi wielu krajowym grupom handlowym, np. Emperii, Eurocashowi czy Bomi - czytamy w dzienniku.

Sieć franczyzowych sklepów 5 minut liczy obecnie 34 placówki. Jak powiedział Pulsowi Biznesu Jean Anthoine, nowy prezes Carrefour Polska, nowy format będzie rozwijał się najszybciej.

Magda Zimna, ekspert GfK Polonia podkreśla, że w polskim sektorze FMCG dopiero jedna czwarta z 200 tys. sklepów działa w różnego rodzaju sieciach. Potencjał dalszego rozwoju sieci franczyzowych jest więc ogromny - podsumowuje Puls Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane