REKLAMA
REKLAMA

Chady: abc rozwija się, bo daje franczyzobiorcom szanę na zarządzanie placówką

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2009 11:23

- Rozwój zawdzięczamy przede wszystkim korzyściom, jakie dostarczamy franczyzobiorcom: specjalne rabaty w hurtowniach Eurocash, rozwinięty system szkoleniowy, wizualizacja placówek, promocje dla właścicieli sklepów i konsumentów i wiele innych działań handlowych. I to wszystko praktycznie bez ingerencji w sposób zarządzania daną placówką - uważa Łukasz Chady, kierownik sieci abc.

REKLAMA

- Jedną z recept na nasz sukces jest to, że jako sieć hurtowa nie mamy własnych sklepów detalicznych. Dzięki temu każdy właściciel sklepu abc ma gwarancję, że kupując w naszych hurtowniach nie musi konkurować z naszymi sklepami - powiedział Luis Amaral, Prezes Grupy Eurocash podczas kongresu sklepów abc.

Personel sieci sklepów abc to społeczność licząca ponad 20 tys. ludzi, a gazetka reklamowa abc dociera do około 4 milionów odbiorców.
Do sieci abc należy 3400 sklepów. Eurocash prowadzi też sieć hurtowni cash&carry. Na koniec roku będzie ich 120.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA