Chata Polska inwestuje, by maksymalnie wykorzystać przestrzeń sprzedażową

Autor: portalspozywczy.pl 16 grudnia 2009 12:31

- W 2009 roku otworzyliśmy 25 nowych sklepów. Jednocześnie ze względu na dbałość o jakość część placówek, które nie potrafiły utrzymać wysokich standardów musieliśmy wykluczyć z naszej sieci. Na koniec 2009 r. sieć Chata Polska będzie miała 230 sklepów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Beata Orcholska, dyrektor generalny Chaty Polskiej.

Na koniec 2010 r. firma chce zarządzać ok. 280 placówkami. Władze sieci stawiają na rozwój poprzez franczyzę, jednak nie wykluczają przejęć mniejszych operatorów franczyzowych. Chata Polska ma zamiar w przyszłym roku intensyfikować rozwój w województwie łódzkim, gdzie niedawno został otwarty pierwszy sklep sieci.
- Strategiczne znaczenie ma dla nas projekt category managementu, chcemy optymalnie wykorzystywać przestrzeń sprzedaży w naszych sklepach stąd duże inwestycje w rozwiązania z tego zakresu - wylicza Beata Orcholska. I dodaje: - Obecnie w dystrybucji posiadamy 3500 indeksów i planujemy dalszy rozwój asortymentu poprzez wprowadzanie kolejnych kategorii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane