REKLAMA
REKLAMA

Chata Polska: liczba lojalnych klientów zwiększa się dzięki kartom rabatowym

Autor: dlahandlu.pl 16 marca 2010 09:37

Jak informowaliśmy ostatnio, eksperci GfK Polonia przeprowadzili badanie, z którego wynika, że zadowoleni i lojalni klienci danej sieci handlowej robią w niej zakupy średnio 45 razy w roku, a wartość jednorazowego koszyka zakupów lojalnych klientów jest blisko 3 razy wyższa od zakupów klientów nielojalnych. Marcin Fijoł, dyrektor marketingu sieci Chata Polska potwierdza, że działania promocyjno-marketingowe mają duży wpływ na aktywizację sprzedaży.

REKLAMA

- Posiadacze karty rabatowej naszej sieci robią zakupy o 3 proc. taniej, dlatego ich liczba stale rośnie. Nie jest to jedyna metoda aktywizacji sprzedaży, prowadzimy szereg innych działań jak programy lojalnościowe premiujące klienta za regularne zakupy w Chacie Polskiej, konkursy, loterie itp., których ilość świadczy o wymiernych korzyściach - mówi Marcin Fijoł.

Chata Polska to franczyzowa sieć sklepów detalicznych obecna w siedmiu województwach Polski. Łączna liczba sklepów sieci liczy 230.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA