Cienkie papierosy są kupowane nie tylko przez kobiety
Coraz więcej marek papierosów ma swoje odpowiedniki w wersji slim. Cienkiepapierosy są chętnie wybierane także przez mężczyzn.
Papierosy cieńsze niż normalne, a więc zawierające mniej wypełniaczy, substancji smolistych, ale i nikotyny, powstały z myślą o kobietach. Jednak coraz częściej po cienkiego papieroska zaczynają sięgać mężczyźni, a slimy przestały być postrzegane jako całkowicie kobiece.
- Mężczyźni poszukują papierosów eleganckich i podkreślających nowoczesny sposób palenia. Poza tym takie papierosy są mniejsze, więc wydaja się zdrowsze - twierdzi właściciel pruszkowskiego sklepu sprzedającego alkohole i papierosy.
Przeczytaj także:
Poza tym papierosy w wersji slim są tańsze niż ich tradycyjne odpowiedniki. A według specjalistów dla polskiego konsumenta cena jest wciąż bardzo ważnym czynnikiem, który decyduje o wyborze marki papierosów.
- Papierosy wystawiam markami. Obok siebie stawiam różne warianty marki - zwykłe, light, slim, mentol, wraz z cenami. Zauważyłem, że klienci często wybierają najtańsza odmianę, a przeważnie jest to slim - twierdzi sprzedawca.
Przeczytaj także:
Jak podają dane AC Nielsen Sp. z o.o., w sierpniu br. co pokazuje, że tempo wzrostu tego segmentu jest naprawdę szybkie.
Według analiz Nielsena w okresie wrzesień 2008 - sierpień 2009 udział segmentu slim w ogólnej sprzedaży papierosów wyniósł około 11 proc.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł