Coraz trudniej prowadzić kiosk

Autor: Gazeta Wyborcza 21 września 2009 09:52

Kioskarka prowadząca kiosk Kolportera w Płocku oodkreśla, że nie odczuwa jeszcze potrzeby zamykania "interesu". Ale przyznaje, że klasycznych budek z okienkiem jest coraz mniej - czytamy w Gazecie Wyborczej.

W ostatnich latach na terenie byłego województwa płockiego na 107 kiosków przestały funkcjonować 22 - wylicza Zdzisław Bender, dyrektor oddziału Ruch SA Mazowsze w Warszawie. - Tradycyjne kioski z okienkiem, tracą na znaczeniu. Nie tylko przez spadek czytelnictwa wywołany działaniem szybszych źródeł informacji niż gazeta. Ale też miejsca, w których też sprzedaje się prasę. Jak sklep spożywczy czy salonik prasowy. Jeden czy drugi obiekt ma tę przewagę nad tradycyjnym kioskiem, że klient może w nich swobodnie dotknąć i obejrzeć towar, na dodatek niezależnie od tego, jaka jest w tym momencie pogoda.

Grzegorz Tomaszewski z działu marketingu mazowieckiego oddziału Kolportera do wachlarza powodów, które spychają kioski w cień, dodaje galerie handlowe.

Przetrwają kioskii na osiedlach. Tak jak te bezpośrednio przy przystankach autobusowych - uważa Zdzisław Bender.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Jacek 2010-08-15 19:12:31

    Kazdy kierowca czy motorniczy ma zarobek na bilecie 0,50 g a mymamy ,fige ijeszcze awanture od klijentow ze niema biletow 15 min mamy robic za friko wydawac swojepieniondze na zakup biletow

  • Jacek 2010-08-15 18:43:13

    czemu nie piszecie o biletach ze sie nieoplaca kioskazom prowadzic Kazdy kioskaz powinien sie zbuntowac i nie prowadzic biletow komunikacji miejskiej

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,52

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.