REKLAMA
REKLAMA

Coraz ważniejsza dla sklepów staje się specjalizacja asortymentowa

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2009 11:58

Specjaliści z Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur przewidują, że ciągu najbliższych 3-5 lat największe zmiany będą zachodziły w grupie sklepów mniejszej i średniej skali oraz w formatach specjalistycznych.

REKLAMA

Modernizacja sklepów obejmie upowszechnienie nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i informatycznych oraz coraz częstsz korzystanie z mechanizmów franczyzy.

Zdaniem specjalistów w okresie kilku najbliższych lat dojdzie do wzrostu znaczenia lokalizacji jako narzędzia marketingu mix w handlu oraz wzrostu specjalizacji asortymetowej. Jednocześnie coraz ważniejsze będą stawały się pozaekonomicze czynniki w strategii konkurowania. Oznacza to, że nie cena, ale inne wartości będą dla klientów decydujące przy wyborze sklepu. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12133

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA