Coraz ważniejsza dla sklepów staje się specjalizacja asortymentowa

Autor: dlahandlu.pl 20 października 2009 11:58

Specjaliści z Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur przewidują, że ciągu najbliższych 3-5 lat największe zmiany będą zachodziły w grupie sklepów mniejszej i średniej skali oraz w formatach specjalistycznych.

Modernizacja sklepów obejmie upowszechnienie nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i informatycznych oraz coraz częstsz korzystanie z mechanizmów franczyzy.

Zdaniem specjalistów w okresie kilku najbliższych lat dojdzie do wzrostu znaczenia lokalizacji jako narzędzia marketingu mix w handlu oraz wzrostu specjalizacji asortymetowej. Jednocześnie coraz ważniejsze będą stawały się pozaekonomicze czynniki w strategii konkurowania. Oznacza to, że nie cena, ale inne wartości będą dla klientów decydujące przy wyborze sklepu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane