Coraz więcej sklepów chce zarabiać na reklamach

Autor: Rzeczpospolita 27 lipca 2009 09:47

W polskich placówkach handlowych działa już ponad 10 tys. ekranów reklamowych. W Wielkiej Brytanii - 10 razy więcej. Branża jest zgodna, że wydatki na taką formę promocji będą rosły - czytamy w Rzeczpospolitej.

Ekrany reklamowe mają supermarkety Carrefour oraz Piotr i Paweł, delikatesy Alma, salony Empiku. Według badań Domu Badawczego Maison na zlecenie firmy Internet Media Services dla 70 proc. klientów reklama wyświetlana w sklepie na monitorze jest dodatkową zachętą do kupienia towaru. Choć ekrany nie są jeszcze tak bardzo popularne - w polskich sklepach działa ich ok. 10 tys. - ich liczba rośnie o ponad 20 proc. rocznie (według CR Mediów w tym roku może się zwiększyć nawet o 60 proc.).

- Chcemy w każdej nowej placówce instalować takie nośniki, ale każdorazowo zarząd spółki prowadzącej sklep w systemie franczyzowym podejmuje decyzję, czy je w sklepie chce założyć - mówi Błażej Patryn, rzecznik sieci supermarketów Piotr i Paweł. Dzisiaj w 42 sklepach tej sieci działa 337 ekranów, na których klienci mogą oglądać reklamy. Call2Action zakłada, że tylko do końca 2010 roku zamontuje w Polsce ok. 2,5 tys. kolejnych ekranów.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane