Czas na Herbatę: nowe produkty testujemy co najmniej przez trzy miesiące

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2010 07:51

Ogólnopolska sieć sprzedaży herbat wysokogatunkowych Czas na Herbatę urozmaica swoją ofertę nowy produktami. Ostatnio spółka wprowadziła syropy do kaw i herbat, a także olejki zapachowe, mające umilić nastrój w trakcie spożywania kawy i herbaty.

- Nowe kategorie herbat i kaw testujemy zazwyczaj przez około trzy miesiące. To wystarczający czas, by stwierdzić, czy jest popyt na towar. W przypadku olejków zapachowych okres testowy potrwa dłużej, około roku. Ten produkt nie jest bowiem typowy dla naszej działalności i musimy się przekonać, czy wzbogacanie oferty nowy kategoriami ma sens. W przyszłości będziemy się  jednak koncentrować na wprowadzaniu kolejnych dodatków spożywczych - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Marta Głowska, dyrektor działu sprzedaży firmy Progressive, zarządzającej siecią Czas na Herbatę.

Sieć Czas na Herbatę liczy aktualnie 42 sklepy firmowe oraz ponad 70 punktów franczyzowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane