Czas na Herbatę realizuje strategię sprzedaży placówek franczyzobiorcom

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 10 marca 2010 14:23

Ogólnopolska sieć sprzedaży herbat wysokogatunkowych pod nazwą Czas na Herbatę rozpoczęła realizację zapowiadanej strategii - sprzedaje sklepy własne frnaczyzobiorcom. - Formalnie nie sprzedaliśmy jeszcze żadnego, ale prowadzimy zaawansowane negocjacje sprzedaży pięciu placówek. Docelowo chcemy przekazać we franczyzę większość sklepów firmowych- mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Marta Głowska, dyrektor działu sprzedaży firmy Progressive, zarządzającej siecią Czas na Herbatę.

Jak wyjaśnia Marta Głowska, franczyzobiorca będzie kupował działający już sklep, który przynosi określone dochody. To bezpieczne rozwiązanie dla potencjalnych inwestorów. Czas na Herbatę sprzedaje własne sklepy, ponieważ coraz trudniej jest kontrolować powiększającą się sieć. Aktualnie liczy ona 42 sklepy firmowe oraz ponad 70 punktów franczyzowych.

Osoby zainteresowane współpracą z firmą Progressive, powinny mieć na inwestycję 6-10 tys. zł jeśli chcą otworzyć punkt z herbatami. W przypadku
tradycyjnego sklepu w centrum handlowym o powierzchni 15-25 mkw. koszt wzrasta do kwoty 50-90 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłat za
przystąpienie do sieci, ani opłat bieżących.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane