Czas na herbatę zamierza przekazać własne sklepy franczyzobiorcom

Autor: franchising.pl 7 października 2009 13:13

- Od stycznia 2010 roku chcemy większość sklepów firmowych przekazać we franczyzę. Franczyzobiorca będzie kupował działający już sklep, który przynosi określone dochody. To bezpieczne rozwiązanie dla potencjalnych inwestorów. Sprzedajemy własne sklepy, bo coraz trudniej jest kontrolować powiększającą się sieć - mówi Marta Głowska, dyrektor działu sprzedaży firmy Progressive w portalu franchising.pl.

Czas na herbatę obecnie poszukuje franczyzobiorców głównie na Śląsku.

Osoby zainteresowane współpracą z firmą Progressive, która zarządza siecią sklepów z herbatami Czas na herbatę, powinny mieć na inwestycję 6-10 tys. zł jeśli chcą otworzyć punkt z herbatami, w przypadku tradycyjnego sklepu w centrum handlowym o powierzchni 15-25 mkw. koszt wzrasta do kwoty 50-90 tys. zł. Franczyzodawca nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani opłat bieżących. 

Obecnie w sieci Czas na herbatę działa 18 własnych sklepów i 73 franczyzowe w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane