REKLAMA
REKLAMA

Dilan: obroty przed świętami wzrastają o 20-30 proc.

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 2 kwietnia 2010 08:11

Dilan: obroty przed świętami wzrastają o 20-30 proc.

W sklepach należących do firmy Dilan, Słoneczko i Party Alkohole, działających w Łodzi, przed świętami wielkanocnymi sprzedaż wzrasta średnio o 20-30 proc. - Odkąd działamy na rynku nie notowaliśmy skokowego wzrostu przychodów w tym czasie. Naszej działalności nie zagroziły również duże sklepy sieciowe - mówi właściciel firmy Piotr Jantak.

REKLAMA
Pomysł posła PiS, aby stworzyć ustawę chroniącą drobnych handlowców Piotr Jantak uważa za spóźniony. - W tej chwili prace nad taką ustawą nie mają większego sensu. Ekspansja sieci jest faktem, a handlowcy muszą sobie radzić w tych warunkach i konkurować z supermarketami. Nasze sklepy dedykowane są głównie stałym klientom. Dzięki takiemu podejściu znamy dobrze potrzeby i staramy się wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Klienci nie są dla nas anonimowi, przez lata poznaliśmy ich upodobania i gusty - mówi.

W ramach sieci sklepów ogólnospożywczych Słoneczko działa obecnie pięć sklepów samoobsługowych o powierzchni 100-220 mkw., zlokalizowanych na Bałutach i Polesiu. Party Alkohole to specjalistyczny sklep monopolowy oferujący szeroki asortyment alkoholi z całego świata.

Firma Dilan powstała w roku 2000, początkowo działała jako hurtownia nabiału i art. spożywczych. Przemiany rynkowe po 2000 roku spowodowały, że zaczęła rozwijać sieć sklepów ogólnospożywczych. W lipcu 2008 firma była jednym z inicjatorów i założycieli a obecnie pozostaje udziałowcem Vita Idea. Jest to spółka utworzona przez kupców z regionu łódzkiego w celu prowadzenia wspólnej polityki handlowej oraz ujednolicenia wizerunku pod marką Rosa.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA