REKLAMA
REKLAMA

Dla handlowców Wielkanoc nie jest aż tak opłacalna, jak inne święta

Autor: dlahandlu.pl 15 lutego 2010 11:01

Zdaniem Krzysztofa Kowalnika z sieci sklepów Promyk, dla handlu Wielkanoc jest oczywiście bardziej zyskownym okresem niż dni powszednie, ale nie jest to okres wielkiego wzrostu sprzedaży.

REKLAMA

- Wzrosty sprzedaży produktów wieklanocnych oczywiście notujemy. Przygotowujemy się do tego okresu zmieniając ekspozycję, zamawiając większe gramatury niektórych towarów, ale tendencje wzrostowe w jednych kategoriach niwelowane są przez spadki w innych - opowiada Krzysztof Kowalnik.

W Wielkanoc sprzedaje się więcej, jaj, majonezu, barszczu białego, bakalii, mięs, ciast. Jednocześnie, jak zauważa właściciel sieci Promyk zakupy z okazji Świąt Wielkanocnych z roku na rok spadają. - Młodzi klienci w tym czasie częściej wyjeżdzają za granicę, a starsi nie urządzają już tak dużych zjazdów rodzinnych. To oznacza, że wydatki na zastawienie wielkanocnego stołu są mniejsze - dodaje Krzysztof Kowalnik.

Sieć Promyk działa głównie w woj. lubelskim i podkarpackim. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA