Długie kolejki przeszkadzają klientom przystacyjnych sklepów

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 22 lipca 2009 11:13

W ramach badań Moto Scan Wiosna 2009 klientów sklepów na stacjach paliw zapytano o sytuacje, które najbardziej przeszkadzają im podczas robienie zakupów w tych miejscach. W sumie uzyskano 906 wypowiedzi osób mających pewne zastrzeżenia do działalności stacji paliw (co stanowi 86,5proc. całej próby badawczej).

Na stacji paliw klientów najbardziej denerwują długie kolejki - wskazało na nie 46 proc. respondentów, spośród tych, którzy mają zastrzeżenia do działalności stacji. 

Denerwujące są także takie rzeczy, jak: źle zorganizowany ruch na stacji (14 proc.), brak miejsca do zaparkowania samochodu (9 proc.), niekompetentny personel (9 proc.) oraz brak dbałości o klienta (8 proc.). Nieznaczna grupa badanych (1,8 proc.) wskazała na inne niż wymienione wyżej przyczyny niezadowolenia z korzystania ze stacji. Tylko 141 osób (13,5 proc. próby) nie potrafiło wskazać sytuacji, które niekorzystnie wpływają na ich odbiór stacji paliw.

Badanie Moto Scan Wiosna 2009 zostało przeprowadzone w kwietniu tego roku na grupie ponad 1000 klientów stacji benzynowych w całym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane