Długie weekendy napędzają sprzedaż produktów grillowych

Autor: dla handlu.pl 10 czerwca 2009 09:09

Długie weekendy napędzają sprzedaż produktów grillowych

Zdaniem specjalistów, choć sezon grillowy zaczyna się z początkiem maja i trwa nawet do października to właśnie długie weekendy są takim momentem, gdy obroty sklepów rosną dzięki skokowej sprzedaży produktów na grilla.

- Przed każdym weekendem zauważamy wzrost sprzedaży produktów grillowych, jednak długie weekendy to okres wzmożonych zakupów kiełbas, mięs grillowych, ale także przypraw i sosów oraz dodatków do mięs - przyznaje Mariola Tarasiewicz z sieci PHU Market w Białymstoku.

Produkty na grilla nie eksponowane na specjalnych stoiskach. W sklepach PHU Market mięsa i kiełbasy na grilla wyłożone są w chłodziarkach. Przy tych stoiskach ustawiane są stojaki z przyprawami grillowymi i dodatkami, które mogą uzupełnić koszyk klienta. Firma stara się też dodatkowo promować mięsa grillowe w gazetkach reklamowych. Wśród mięs i wędlin co najmniej 3-4 pozycje to produkty typowo grillowe.
Największym powodzeniem od lat cieszą się różne gatunki cienkich kiełbas, kaszanka, karkówka, żeberka oraz boczek. Najpopularniejsze są produkty w niedużych porcjach, przygotowane bezpośrednio do grillowania.

Producenci mięs przyznają, że obserwują stałą tendencję wzrostową w sprzedaż produktów grillowych. - Sokołów obserwuje znaczne wzrosty sprzedaży z roku na rok, sięgające nawet 50 proc. - podkreśla dyrektor spółki.

Powstałe w 1990 roku Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Market działa w północno-wschodniej Polsce. Oferta sieci sklepów obejmuje artykuły spożywcze i przemysłowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane