Długie weekendy napędzają sprzedaż produktów grillowych

Autor: dla handlu.pl 10 czerwca 2009 09:09

Długie weekendy napędzają sprzedaż produktów grillowych

Zdaniem specjalistów, choć sezon grillowy zaczyna się z początkiem maja i trwa nawet do października to właśnie długie weekendy są takim momentem, gdy obroty sklepów rosną dzięki skokowej sprzedaży produktów na grilla.

- Przed każdym weekendem zauważamy wzrost sprzedaży produktów grillowych, jednak długie weekendy to okres wzmożonych zakupów kiełbas, mięs grillowych, ale także przypraw i sosów oraz dodatków do mięs - przyznaje Mariola Tarasiewicz z sieci PHU Market w Białymstoku.

Produkty na grilla nie eksponowane na specjalnych stoiskach. W sklepach PHU Market mięsa i kiełbasy na grilla wyłożone są w chłodziarkach. Przy tych stoiskach ustawiane są stojaki z przyprawami grillowymi i dodatkami, które mogą uzupełnić koszyk klienta. Firma stara się też dodatkowo promować mięsa grillowe w gazetkach reklamowych. Wśród mięs i wędlin co najmniej 3-4 pozycje to produkty typowo grillowe.
Największym powodzeniem od lat cieszą się różne gatunki cienkich kiełbas, kaszanka, karkówka, żeberka oraz boczek. Najpopularniejsze są produkty w niedużych porcjach, przygotowane bezpośrednio do grillowania.

Producenci mięs przyznają, że obserwują stałą tendencję wzrostową w sprzedaż produktów grillowych. - Sokołów obserwuje znaczne wzrosty sprzedaży z roku na rok, sięgające nawet 50 proc. - podkreśla dyrektor spółki.

Powstałe w 1990 roku Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Market działa w północno-wschodniej Polsce. Oferta sieci sklepów obejmuje artykuły spożywcze i przemysłowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,89

  • Śr

    2,38

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8062

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.