Dobra lokalizacja pozwala pozyskać klientów stałych i przypadkowych

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2010 12:10

Sieć Piekarnia i Cukiernia W. Czubak z Warszawy chce otwierać na terenie miasta kolejne sklepy firmowe. - Szukamy odpowiednich lokalizacji, które pozwolą nam przyciągnąć zarówno klientów przypadkowych (przechodzących, przesiadkowych), jak i stałych. Atrakcyjne są dla nas osiedla mieszkaniowe - mówi Monika Wysocka z działu marketingu firmy.

Monika Wysocka podkreśla, że spółka nie chce otwierać swoich punktów na osiedlach nowopowstających. - Zależy nam na osiedlach już zamieszkiwanych. W momencie pozyskania odpowiedniej lokalizacji, sklep otwieramy w ciągu miesiąca.
Piekarnia i Cukiernia W. Czubak to firma rodzinna założona w 1979 roku. W Warszawie ma 19 sklepów firmowych, 10 sklepów patronackich oraz 150 punktów sprzedaży.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane