Dobra lokalizacja pozwala pozyskać klientów stałych i przypadkowych

Autor: dlahandlu.pl 11 marca 2010 12:10

Sieć Piekarnia i Cukiernia W. Czubak z Warszawy chce otwierać na terenie miasta kolejne sklepy firmowe. - Szukamy odpowiednich lokalizacji, które pozwolą nam przyciągnąć zarówno klientów przypadkowych (przechodzących, przesiadkowych), jak i stałych. Atrakcyjne są dla nas osiedla mieszkaniowe - mówi Monika Wysocka z działu marketingu firmy.

Monika Wysocka podkreśla, że spółka nie chce otwierać swoich punktów na osiedlach nowopowstających. - Zależy nam na osiedlach już zamieszkiwanych. W momencie pozyskania odpowiedniej lokalizacji, sklep otwieramy w ciągu miesiąca.
Piekarnia i Cukiernia W. Czubak to firma rodzinna założona w 1979 roku. W Warszawie ma 19 sklepów firmowych, 10 sklepów patronackich oraz 150 punktów sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,27

  • Min

    0,87

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4649

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 697968

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane